BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 15, 2009

temuduga yang menghairankan

smlm temubual master aku, alamak aku xprepare lor..aku org terakhir masuk..dah la sorg masuk yg lain smua berdua..sbb aku org terakhir jd aku masuk sorg..aku xtau apa yg xkne aku ari tu..aku asyik teringat skolah jer..maklumla x mgajar..pastu teringatla pengetua.pengetua mcm xsetuju aku smbung belajar..aku pon masuk..ada 3 panel tgk aku terus aku terdiam..aku nervous gler.. prof shukor ada kat situ..aku rase lega..sbb prof kesayangan aku ada kat situ..tapi aku aku kaku bila pertanyaan di beri..dah lah aku ditanya dlm bhs inggeris aku menjawab dlm bm pulak wakakakaka.prof terus ckp " dilla i know you before this, u fluent in english but now u couldn't talk in english, why adilah?" aku terdiam..knp ek sy pon x tau prof dah lama xckp english sy ajar dah 1 setengah thn, xpernah ckp english, sy ajar sivik in malay jadi smua in malay saya nervous..aku tergelak..apaer la aku ni..sngal..prof pon ckp emm mmg biasa begitu bila kiter mgajar lama sgt in malay..kiter dah xbiasa ckp english..huuhuhuhuhhuhu..prof mmg memahami aku..tapi aku nak tersedih nak termenangis pon ada bila prof tanya macmaner kat sekolah keadaan..suara aku tersekat sekat. aku terus luahkan apa yg terpendam..sedih..la k.la xnk citer la..pas abis interview aku g mkn n tgk wyg ngan kwn aku mas...aku tepon prof and say sori sbb nervous td..and he say mmg awk nervous...huhuuuhu and u put on weight..wakakakakakak bole dier realise aku dah berisi..and prof ckp aku kene prepare my proposal and bole lak terselit pas tu wat master ni weigt awk tentu kurang wakkaakakakakakakaak...bole lak wat lawak prof aku ni..tapi aku lega mula aku ragu gak sbb kelas ari khamis,jumaaat n sabtu.mcner aku nk berdepan ngan pengetua..