BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 16, 2009

cinta aku..

aku arini in good mood to talk about love...huhuhuu kelakar kan tp aku nk citer pasal seorang laki ni..aku knal dier xlamer dulu..so belagak, kasar n pkir dier bagus jer..so aku pon belagak gak ngan dier..tp lamer2 aku jatuh cinta ngan dier so aku pon suke la..tp dlm xsedar dier ni playboy..so aku pon jd play gurl because of him..skunk aku bahgia..bersama parents aku n my small kitty new born..aku hnya terima cinta seseorang jika seseorang itu sanggup berkorban utk aku kerna aku dah x mahu berkorban utk saper2..hanya dengan Allah aku jer aku sanggup berkorban..tapi bkn manusia yg xbisa nk menghargai..tp masih ada laki yg snggup berkorban utk aku..dier seorg laki yg syg aku..dan aku pernah mengecewakan dier..aku minta ampun darinya kerna myakitinya..lelaki yg dah lamer aku knal hingga skunk...

0 comments: