BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 23, 2009

SPM KU CEMERLANG,PELAJAR KU BIJAK

arini aku g skola adui ...mcm xda feel setibanya di skolah..aku terus duduk..then..aku tgk atas meja aku ada post mortem spm..adui kner wat lak..huhuhuhuuhuh. then panitia aku dtg .... aku pon borak..dier ckp aku nyer spm 2008 dapat A byk...yg bez nyer dier dah analyze spm sblmnya, pas tu dier pon ckp..." dila nyer spm 2008 paling tertinggi dan dapat mengatasi thn 2006, 2007, 2005, 2004 dan semua thn sebelumnya..maknanya spm 2008 paling tertinggi "..huhhuu aku pon tersengih..ini semua takdir ALLAH memberi ganjaran yg tak boleh dilupakan oleh semua cikgu2 seni kat sekolah aku..skunk dorg dah buka mata aku nyer usaha, talent aku..tp aku xkan sekali kali angkuh..aku perlu buang perangai aku..aku nak bantu anak murid aku dgn ikhlas..gunakan pendidikan aku 3 thn tu utk mengajar dgn penuh dedikasi hhuhuhuhuhu....amin..terima kasih ALLAH...

0 comments: